Svenska coacher
Re: Svenska coacher
Missade att Rickard redan var med. Sorry
- Claes
- Site Admin
- Klubb: Terrible Tuesdays
- Kontakt:
Glad skrev:Fan, jag borde byta nick till Budgettriathleten. Jag gör inte annat än att gnälla på att allt är dyrt :/
Lugn, det går snart över

Vad tror ni om Björn Anderssons färdiga program? På instagram lät det som ett samarbete med Mikael Nelker. Billigare än en coach men bra mycket dyrare än ett random program från training peaks.
//BudgetTriathleten
Oscar Olsson, o2tri.se, Göteborgsbaserad och har sitt eget konditionscenter. Är en av Team Snabbares coacher men tror han kör mest i egen regi.
- Claes
- Site Admin
- Kontakt:
Viktor skrev:Oscar Olsson, o2tri.se, Göteborgsbaserad och har sitt eget konditionscenter. Är en av Team Snabbares coacher men tror han kör mest i egen regi.
Tillagt!
Någon som har mer info om konditionsidrott.se? Ganska dåligt med info på sidan.
http://konditionsidrott.se/coaching/pt-inom-konditionsidrott/
http://konditionsidrott.se/coaching/pt-inom-konditionsidrott/
//BudgetTriathleten
Hej lite dåligt med tjejer där på listan så jag tänkte presentera mig: Camilla Lindholm numera även Borg. Pasi skrev visst att jag var en undercoach till honom - det är sant att jag arbetade ett tag tillsammans under hans företag MEN jag har alltid haft min egen coachingstil och aldrig blivit utbildad av Pasi. Jag bedriver fortfarande en aktiv coachingfirma men har inte aktivt letat efter kunder då de trillat in av sig själva pga ryktesspridning. Nu utökar jag med 1-2 platser så om någon är intresserad så är ni villiga att utfråga mig
hur jag tänker och gör. Och yes jag har faktiskt främst män av någon anledning. Är ingen baby sitter så väljer man att typ aldrig köra programmet så är inte jag rätt coach (klart att sjukdom/resor/familj kan komma emellan). Jag gillar dedikerade athleter som jobbar mot uppsatta mål utifrån sin förmåga på bästa sätt. Därmed inte sagt att de är elit även om jag har ett par sådana också.

- Claes
- Site Admin
- Kontakt:
camilla skrev:Nu utökar jag med 1-2 platser så om någon är intresserad så är ni villiga att utfråga mig![]()
Välkommen hit Camilla! Hur tar man bäst kontakt med dig? Så kan jag länka i första posten också

Tackar
. Man tar kontakt med mig på info@camillalindholm.com

Dags att ta tag i sin träning inför nästa år...
Vilken coach kör mest på "data"?
Vill ha en som analyserar all information som jag samlar in efter varje pass
Vilken coach kör mest på "data"?
Vill ha en som analyserar all information som jag samlar in efter varje pass

I samarbete med